1.
Myweek.pl świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania oraz usługi związane z wynajmem apartamentów(rozrywka i gastronomia). Przyjmujemy rezerwacje na minimum 2 doby. W przypadku rezerwacji z przynajmniej półrocznym wyprzedzeniem prosimy o kontakt z obsługą(telefoniczny lub emailowy) w celu ostatecznego potwierdzenia cen i dostępności.
2.
Doba zaczyna się o godzinie 16.30 a kończy o godzinie 11.00 dnia następnego. W niektórych przypadkach obowiązują inne godziny, opisane na stronie obiektu.
3.
W apartamentach nie wolno palić. Nie wolno wprowadzać zwierząt bez zgody MyWeek. Zwierzęta są dodatkowo płatne. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00. Należy tolerować zasady współżycia społecznego. Myweek nie przyjmuje na przechowanie mienia klientów, nie świadczy usług ochrony przed utratą lub uszkodzeniem mienia pozostawionego w apartamentach i prosi o niepozostawianie w apartamentach wartościowych przedmiotów.
4.
Po dokonaniu rezerwacji należy niezwłocznie wpłacić zaliczkę w wysokości 20% wartości rezerwacji. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji prosimy o kontakt z obsługą(telefoniczny lub emailowy). W przypadku rezygnacji z rezerwacji MyWeek.pl może potrącić z zaliczki lub zażądać odszkodowania w wysokości 20% wartości rezerwacji nie mniej jednak niż wartość jednodniowego pobytu. W przypadku niedojazdu potrącone zostanie 100% wartości rezerwacji. W uzasadnionych przypadkach(nagła choroba,śmierć,wypadek lub inne zdarzenia losowe) możemy przenieść rezerwację na inny termin pod warunkiem, że długość pobytu, cena za dobę lub wartość rezerwacji nie są niższe od anulowanej rezerwacji a pierwotnie zarezerwowany termin uda się wynająć innej osobie.
5.
Opłaty uzdrowiskowe lub inne opłaty lokalne pobierane od osób fizycznych przebywających czasowo w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych są płatne dodatkowo po przybyciu na miejsce wypoczynku. Informacje o wysokości opłat widoczna jest w ofercie pobytu przed dokonaniem rezerwacji.
6.
Do każdej rezerwacji ręczniki oraz pościele udostępniane są jednorazowo, dla każdej z osób powyżej 4 roku życia. Istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia pościeli oraz ręczników.
7.
W przypadku wyjazdów grupowych mogą obowiązywać dodatkowe opłaty związane z ich obsługą. Przed dokonaniem rezerwacji grupowej należy skontaktować się z obsługą serwisu.
8.
Każdy Klient może złożyć reklamację dotyczącą sposobu świadczenia usług przez MyWeek.pl, w szczególności niewykonania lub nieprawidłowego wykonania zawartej umowy. Wszelkie reklamacje powinny być kierowane pocztą elektroniczną na adres biuro@myweek.pl. Usługodawca rozpatruje reklamacje bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Po rozpatrzeniu reklamacji Myweek.pl kieruje odpowiedź na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w złożonej reklamacji.
9.
Właścicielem serwisu MyWeek.pl jest firma MYWEEK.PL Sp. z o.o. z siedzibą w Polanicy Zdroju, ul. Chopina 5, 57-320, 605 618 618 NIP: 9552339221, Regon: 321270030, KRS:0000432060. Życzymy Udanego Pobytu!